yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (8)
    • medya (0)

    1. kimseye 'salak' iması yapmamış olan yazar. salağa anlatır gibi anlatmak deyimi de benim haddime değil, normal zamanda söylemeyeceğim bir sözdür. merak edenler için son olay hakkındaki açıklamalar aşağıdaki girdilerde bulunabilir.

    (no: 0)

    (no: 0)

    (no:49868)

    2 kasım 2014 15:55

    2. Kendisi hakkinda eksisozlukte ileri geri konusulmus yazardir. Gencler, kendisinin kimseye yazdigi yok. Kendisinin sevgilisi var; hem de 3 yildir. Sakin olun ve o klavyeyi hemen bir kenara koyun. Yaptiginiz yalan yanlis yorumlari, ithamlari bir daha dusunun. Orta okul seviyesinde suclamalar yapmadan evvel gelin zirvede tanisin.

    2 kasım 2014 20:52 2 kasım 2014 22:39

    3. hakkımda ekşisözlük gibi platformlarda, süslü de dahil olmak üzere taciz gibi çok ciddi ve asılsız iddialarda bulunuluyor. bunların tamamının iftira olduğunu belirtmek isterim. bu özel konuşmalar iki kişi arasında geçtiği için tek başıma bu konuşmaları kamusal alanda paylaşamıyorum. bu hukuki açıdan problem doğuracağı için, tacizin var olduğunu iddia eden kişinin de rızası olması gerekiyor mesajları açmam için. eğer rızası varsa, ortada geçen bütün konuşmaları açabilirim (ilgili kişinin gizliliğini koruyacak biçimde, örn: hangi üniv. hangi bölümde okunduğu karalamak gibi). bunun haricinde konuşmanın içeriği hakkında, ya da kimle geçtiği konusunda bilgi vermem hukuksal açıdan doğru olmaz.

    bu konuşmalarda bahsi geçen kahve muhabbeti, tamamiyle çarpıtma yapılarak sunulmakta. mesajların içeriğini yukarıda belirttiğim sebepten tek başıma açıklayamıyorum, karşı tarafın rızası gerekmekte. özetle anlatmak gerekirse, iddia benim bir yazarı kahve içmeye davet etmem üzerine odaklanıyor. söylemek isterim ki benim bu yazarı kahve içmeye davet etmem söz konusu olmadığı gibi kahve teklifi tamamiyle karşıdan gelmiştir. ben de aynı okulda okuduğumuz için bu teklifi nezaketen geri çevirmedim. yoksa ben kahve içmeyi teklif etmediğim gibi, herhangi bu tür bir girişimde de bulunmadım. teklif tamamen karşı taraftan geldi. olay bundan ibarettir. ben sanki yazarlara konumumu kullanarak kahve içmeye zorlamam gibi lanse ediliyor ancak olay tamamen nezaketen kabul etmemdir.

    taciz iddialarına konu olan konuşma da yazarin istegi uzerine bu basliga eklenecektir.

    3 kasım 2014 00:19


    4. Biz meşhur kahve teklifiyle ilgili birşeyler beklerken onun yerine, açık bir şekilde karşı tarafın konuyla ilgili nabzını ölçen (ybkz: anladınız siz onu ) bir diyalog yayınlamış olan moderatördür.

    3 kasım 2014 01:30 3 kasım 2014 01:31

    5. bir yazarın ( eski yazar dememe gerek var mı) yazdığı bir girdi üzerine, ''oo hatun avcısı erkekler üşüşecek şimdi. hadi bakalım mesaj kutuları pembeleşsin. o kadar yazdıkları güzel güzel entryler böyle günler için var :p '' şeklinde mesaj atan mod. mod kısmının altını çizerim bu arada. bunca yıllık sözlük kullanıyorum pek çok farklı ortamda hiçbir moddan böyle mesaj almadım. değil böyle mesaj kişisel hiçbir mesaj almadım.

    mesajların içerisindeki ''biseksüel takımı'' ifadesine girmeyeceğim. bu mesajın yorumu da çok çok açık, benim güldüğüm şey bu mod arkadaşımızın avukatının açıklaması ahahsajsgjhas

    o açıklamaya bi zahmet ''biseksüel takımı'' ifadesini de geçelim. avukat arkadaş ilgilensin bununla da. ne zamandan beri insanların cinsel tercihleri bu şekilde aşağılanıyor ve onlara sapık damgası vurulabiliyor?

    3 kasım 2014 01:37 3 kasım 2014 01:40

    6. hani nerde kahve teklifi, diye sormak istiyorum sadece. şahsen bana böyle bir mesaj gelse ben işkillenirdim yani, hoşlanmazdım, rahatsız olurdum. savunma için paylaşılacak bir görsel değil kesinlikle.

    hadi onu geçtim de 'biseksüel takımı'?

    3 kasım 2014 01:46

    7. hele şükür görebildik şu taciz! mesajlaşmasını.

    şimdi insanlar ''hele de bi mod bunu nasıl yapabilir'' demiş, ben bu bakış açısına katılmıyorum, yani altı üstü hatalı girdi silen biri yani, öyle çok da manalı bir şey gibi gelmiyor bana küçük bir sözlükte ya da büyük bir sözlük olsun, mod olmanın bende özel bir manası yok açıkçası. o nedenle benim bakış açım ''hele de bi mod nasıl yapar'' şeklinde değil. herhangi bir erkek işte...

    mesajlaşmalarda ben taciz görmedim kesinlikle.

    bakın, üslup ve usturup hatası var diyelim, yahu ne cıvık cıvık muhabbete giriyorsun, hem sana ne arkadaşım kızın entrysinden sonra ona gelecek mesajlardan...

    böyle bir eleştiri kesinlikle yerinde olur.

    ancak, adamın taciz ettiğini söylersem vicdanen rahatsız olurum.

    kaldı ki bu düşüncemden dolayı topa tutulucam biliyorum ama, adam klasik erkek kızlar, seks kelimesini görünce illa kendini gösterme ihtiyacı hissediyor.

    ben sevgilisinin yerinde olsam, pataklamıştım bu arkadaşı, sana ne len millet ne yazıyorsa yazsın diye büyük olay çıkartmıştım.

    ama kesinlikle taciz etmemiş, çiğlik etmiş.

    3 kasım 2014 02:41 3 kasım 2014 02:44


    8. artık bu taciz iddiaları gerçekten sıkılmaya başladım. bu iddianın ne kadar ciddi olduğunun insanlar farkında değil ve ekşisözlük gibi ortamlarda konuşmalardan kesitler alıp paylaşım yapılmakta, kırpılmakta.

    hani merak ediyorsanız diye söylüyorum 'tamam burada yok ama ya başka konuşmalar? herkes bir şeyler söylüyor?' şeklinde düşünüyorsanız, diğer iddia edilen konuşmalarda da herhangi bir taciz olayı mevcut değil. işte bu iddialar da tam da bu yüzden, güveni sarsmak ve karalamak için yapılmakta. özetle çamur at izi kalsın durumu. benim açıklayamayacak ve çürütemeyeceğim herhangi bir taciz iddiası mevcut değil. burada belirtmek isterim ki, ekşisözlükte paylaşılan diğer görseller onayım alınmadan yapılmıştır. aman paylaşmayın ha olarak söylemiyorum. ben de yayınlamak iserim o konuşmaların tamamını düzgün bir şekilde ama hukuki bağlayıcılığı var. konuya dahil olan diğer yazarın (burada paylaştığım dışında) halihazırda benimle olan konuşmaları bağlamdan bağımsız (out of context), parça parça paylaşılmış. bağlam olmayınca, haliyle konuşmalar dağınık duruyor ve anlamını yitiriyor. tam metni benim de paylaşmanın yasal zeminini araştırdıktan sonra sizleri tekrar bilgilendireceğim.

    ayrıyeten son olarak şunu belirterek olayı kapatmak istiyorum. tacize uğradıklarını iddia eden yazarlar bu konuşmalar geçerken hiçbir şekilde 'rahatsız oldum' yazmadı, engellemedi, veya savcılığa suç duyurusunda bulunmadı. her şey bu yazarların sözlükten uzaklaştırılmasından sonra başladı ve bu kişiler 'elimizde caps var, tacizci bunlar' diyerek bilimum ortamlarda çeşitli şeyler söylemeye başladılar. bu noktadaki yorumu sizlere bırakıyorum. eğer tacize uğradıklarını iddia eden kişiler burayı okuyorsa, kendilerinden ricam savcılığa suç duyurusunda bulunmaları. savunmalarımızı sözlükler arası atışarak değil, mahkeme karşısında yapalım. bu yönelttiğiniz çirkin iddialardan da aklanayım. ak ile kara belli olsun. sözlüğün adresi, iletişim bilgileri aşağıda.

    o konuşmaları başka bir şekilde eleştirebilirsiniz. 'çiğ' muhabbet olmuş, olmasa da olurmuş, klasik erkek işte diyebilirsiniz ve bu eleştirinizde haklısınız da. bu noktada alınacak dersler vardı, alındı. ancak direkt olarak 'tacizci bu!!11' demek çok ağır ve savunulacak bir tarafı yok. bu konunun üzerine daha başka söyleyecek bir şey olduğunu düşünmüyorum. lütfen artık daha fazla bu konu üzerinde konuşmayalım. yeterince açıklama yaptığımı düşünüyorum.

    3 kasım 2014 09:37 3 kasım 2014 09:44